کشته شدن مشکوک ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر تهران

۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچیک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته‌اند و به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده‌اند.

شمخانی

 به نقل از ایسنا، دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی  در حاشیه سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران به منظور دیدار با خانواده جانباختگان حواث آبان ماه گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچیک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته‌اند و به صورت مشکوک با سلاح‌های  سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده‌اند؛ لذا اجرای پروژه کشته‌سازی از سوی معاندین در این منطقه قطعی است.

شمخانی با بیان این‌که «رسیدگی به این امور بر عهده کمیته های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است»  گفت:  استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه‌ای که از طرف رئیس جمهور محترم به آن‌ها واگذار شده می‌بایست  با اقدامات جهادی، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جان باختگان، با برنامه‌ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت‌های وارد شده به مردم اقدام کنند.

رای الیوم: ایران توانایی شلیک ۴۰۰۰ موشک بالستیکی در یک روز را دارد

روزنامه رای الیوم مدعی شد که در صورت وقوع هر گونه تجاوز به ایران، تهران آمادگی کاملی برای شلیک ۴۰۰۰ موشک بالستیک در روز را دارد.

موشک

به نقل از اسپوتنیک، زین‌العابدین عثمان، تحلیلگر روزنامه رأی‌الیوم نوشت: " در صورت وقوع هرگونه تجاوز به ایران از سوی جبهه آمریکا یا اسرائیل، ایران آمادگی کاملی برای شلیک ۴۰۰۰ موشک بالستیک در روز را دارد؛ بدین معنا که صدها سکوی موشکی دارد که در انتظار فرمان شلیک است، تا بزرگترین نمایش بالستیک در تاریخ را نشان دهد. در جریان این نمایش، ایران می‌تواند به عمق حیاتی و اقتصادی، تاسیسات و مراکز صنعتی و هسته‌ای اسرائیل حمله کند. "

وی در مقاله خود در ادامه افزود: " سناریوی پاسخ ایران، متکی بر استراتژی‌ها و سلاح‌های بازدارنده این کشور، است که اغلب از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار است و این سلاح‌ها، منحصر به موشک‌های بالستیک یا سامانه‌های هوایی و دریایی آن نمی‌شود، بلکه سلاح سری نابودکننده ایران، سامانه‌های جنگ الکترونیک و سایبری است که با همکاری با برخی دولت‌ها از جمله کره شمالی و چین به آن دست یافته است. "

این مقاله مطلب خود را به این صورت ادامه می دهد که: " برخی تحلیلگران بر این باورند که اسرائیل می‌تواند با ایران مقابله کرده و قواعد معادله را به نفع خود تغییر دهد؛ چرا که از سلاح هسته‌ای و ناوگانی از جنگنده‌های استراتژیک برخوردار است، که سامانه ختس ۲ و ۳ آمریکا و سامانه موشکی تاد، آن را تقویت می‌کند. اما واقعیت فعلی آن است که این سلاح‌ها و سامانه‌ها نمی‌توانند در میدان مقابله با ایران و در برابر بیش از ۴۰۰۰ موشک بالستیک آن، که می‌تواند روزانه شلیک شود، مقاومت کنند.  میزان توان نظامی ایران از جمله توان موشکی، موضوعی است که فقط از سوی نهادهای داخلی مرتبط با آن می‌تواند اعلام شود و اطلاعاتی که دیگران می‌دهند حدس و تحلیل آنهاست.

پروژه انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی ناکام ماند

وزار اطلاعات با انتشار اطلاعیه از ناکام ماندن پروژه انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی خبر داد.

وزارت اطلاعات
 مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد؛ یک هسته افراطی با بریدن شلنگ و باز گذاشتن شیرگاز آشپزخانه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم صنعت بدنبال انفجار، آتش سوزی و کشته سازی بودند که به لطف خدا، هوشیاری دانشجویان و تلاش ماموران حراست ناکام ماندند.

به گزارش این مرکز اطلاع رسانی که ایلنا آن را منتشر کرده، با بررسی و پیگیری صورت گرفته عناصر اصلی این پروژه خبیثانه شناسایی و دستگیر شدند. این افراد که در اغتشاشات اخیر نیز شرکت و اقدامات ایذایی داشته اند، در تحقیقات اولیه ایجاد شوک به افکار عمومی و جامعه دانشجویی را در آستانه ۱۶ آذر جزء اهداف خود اعلام کرده‌اند. در این پروژه مقرر بود این اقدام، حادثه ای ناشی از معیوب بودن سیستم آشپزخانه خوابگاه ۲۰۰ نفره دانشجویان وانمود شود و نظام مقصر این فاجعه قلمداد گردد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نظام اراده کند به سمت اقیانوس اطلس حرکت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو آماده است هر لحظه نظام اراده کند به سمت آب‌های اقیانوس اطلاس حرکت کند.

حسین خانزادی
به نقل از ایرنا، امیر دریادار حسین خانزادی سه شنبه شب در آیین پیوستن ناوشکن البرز، زیردریایی کلاس غدیر ۹۴۵ و ۲ فروند شناور تندرو به ناوگان این نیرو در بندرعباس افزود: این اتفاق در آینده نزدیک رخ خواهد داد و نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران امروز توانمندتر از گذشته و مقتدرتر وظایف و فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.وی با اشاره به نقش نیروی انسانی در ساخت و به‌روزرسانی تجهیزات نداجا، یادآور شد: کارخانجات نداجا امروز پیشرفت بسیار بزرگی نسبت به گذشته کرده و ظرفیت و توانایی‌های بسیاری در آن انباشته شده است و درآینده شاهد رشد و بلوغ افزون‌تر آن خواهیم شد.وی اضافه کرد: با پیروی انقلاب اسلامی پنج هزار مستشار از کشور خارج شدند که زمان خروج از ایران اعلام کردند می‌رویم که به‌زودی بازگردیم.

فرمانده نداجا اظهار داشت: معنای این سخن آن بود که در ایران اسلامی جوانان و متخصصانی که توانایی راهبری و بکارگرفتن تجهیزات پیچیده را داشته باشند وجود ندارد.

امیردریادار خانزادی اشاره کرد: زمانی که فرمان ساخت ناوشکن با قابلیت حمل بالگرد در دوران سازندگی توسط فرمانده کل قوا صادر شد کمتر کسی در کارخانجات نداجا باور می‌کرد این محقق شود ولی اجرایی شد.

وی اشاره کرد: در سال گذشته ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سهند، زیردریایی جمهوری اسلامی ایران فاتح و در سال‌های پیش از آن زیردریایی‌های غدیر یکی پس از دیگری تولید شدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: اگر تنها به حجم تولیدهای فناورانه در این سال‌ها توجه شود عظمت فرزندان این ملت که در کارخانجات نداجا نهایت دانش و اراده خود را بکارگرفتند تا اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در دریا پایدار بماند مشخص می‌شود.

فرمانده نداجا اشاره کرد: ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز که امروز شاهد پیوشتن مجدد آن به این نیروی هستیم تنها تصویری از شناور گذشته را به خود داشته و همه تجهیزات و سامانه های بکار رفته در آن متفاوت بوده که این، آن را برای دشمن غیرر قابل پیش بینی کرده است.

وی گفت:  قدرت تحرک ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز به میزان قابل توجه ای افزایش یافته، تسلیحات آن تغییر کرده و قابلیت و پایداری بیشتری دارد.

وی اظهار داشت: همین طور زیردریایی غدیر ۹۴۵ که پس از ۱۰ سال عملیات در دریا مورد بازسازی قرار گرفته ظرفیت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران در راستای عملیات بازدارندگی در دریا است.

امیر دریادار خانزادی افزود: شناورهای تندرویی که امروز به دست توانمند همکاران ما در مجموعه تکاوران دریایی و عملیات ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرند، دریا را برای دشمن و آنهایی که دست به انجام حرکت‌های نمایشی در این منطقه می‌زنند ناامن خواهند کرد و امنیت پایداری را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان خواهند آورد.

فیلم | روایت سردار جلالی از نقش اپلیکیشن «ویز» در ناآرامی‌های تهران

سردار جلالی گفت: نرم افزارهای اسرائیلی مانند ویز نیز ایفای نقش می‌کنند، برای مثال این نرم افزار در روز غائله اخیر در تهران، همه جمعیت را به سمت اتوبان ها هدایت می‌کرد تا راه‌بندان ایجاد شود. در حالی‌که در حالت طبیعی کاملا برعکس است و باید مردم را از جای پرترافیک به جای خلوت هدایت می‌کرد.

سردار جلالی هوم پیج
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در برنامه یک تلویزیونی گفت: یکی از ویژگی‌های فضای سایبری بی مرز بودن آن است. وقتی در این زمینه صحبت می‌کنیم یعنی جغرافیا دیگر معنا ندارد و شما می‌توانید از همه داده‌ها و محتواها استفاده کنید. اما پس از گسترش خدمات اینترنت و توسعه بحث سخت افزار، نرم‌افزار، کارکردها، سرویس و خدمت‌رسانی، کم کم موضوع تسلط، اشراف، مدیریت، کنترل و اثرگذاری برمخاطب تبدیل به یک موضوع اصلی و جدی در اینترنت شد.رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه اینترنت نخستین بار در کشور آمریکا توسط ارتش این کشور شکل گرفت و استفاده شد گفت: بنابراین زیرساخت‌های این شبکه نیز در ایالات متحده قرار دارد و از همین رو تمام اطلاعات ملی کشورها، تبدیل به داده‌های سایبری شده و نهایتا در کشور آمریکا ته‌نشین می شود که این خود یک دارایی و سرمایه برای ایالات متحده محسوب می‌شود.