دختری که می‌خواهد بادیگارد عبدالفتاح سیسی باشد! +عکس



به گزارش روز پلاس، هند وجیه عثمان در برنامه‌ای تلویزیونی در شبکه المحور مصر گفت که آروز دارد در میان کادر محافظان عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر فعالیت کند.

دختری که می‌خواهد بادیگارد عبدالفتاح سیسی باشد! (+عکس)


ند نخستین دختری است که به عنوان بادی گارد در مصر مشغول به کار شده. او به عنوان محافظ تعدادی از هنرمندان کار کرده است اما هنوز وارد عرصه حفاظت شخصی از مقامات سیاسی نشده است.

هند که در دهه دوم زندگی‌اش قرار دارد، دوره‌های ورزش‌های رزمی دیده و در زمینه به کارگیری سلاح و کمک‌های اولیه نیز آموزش‌هایی دیده است.

دختری که می‌خواهد بادیگارد عبدالفتاح سیسی باشد! (+عکس)

لباس پیشنهادی جناب‌خان برای کاروان ایران در المپیک+عکس

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از مراسم رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک 2016 برزیل، انتقادات فراوانی به رنگ و مدل طراحی لباس ها شد، که در نهایت مسئولان رای به تغییر این لباس ها دادند.

در این میان جناب خان نیز در برنامه خندوانه پیشنهاد خودش را برای پیراهن کاروان ایران در المپیک ارائه کرد.


نیروهای عراقی از ۴ محور وارد جزیره الخالدیه شدند




شفقنا- پایگاه خبری السومریه نیوز عراق بعد از ظهر امروز (شنبه) از «علی داوود»، رئیس شورای شهرستان «الخالدیه» در حد فاصل شهرهای رمادی و فلوجه در شرق استان مرزی الانبار در غرب این کشور نقل کرد که نیروهای امنیتی مشترک موفق شدند از چهار محور مختلف وارد منطقه «جزیره الخالدیه» در ۲۳ کیلومتری شرق رمادی شوند.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای شهرستان الخالدیه در گفت و گو با السومریه نیوز با تاکید بر این که عناصر مسلح وابسته به داعش در مناطق و روستاهای جزیره الخالدیه مقاومت چندانی از خود نشان نمی دهند، اعلام کرد که در نتیجه حملات هوایی جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد تروریسم به رهبری آمریکا و نیروی هوایی ارتش عراق به اطراف منطقه «البوبالی» که بخشی از جزیره به شمار می آید، بیش از ۲۰ عنصر این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند و شماری از توپ ها و تانک های آنها نیز منهدم شدند.

این در حالی است که سرلشکر اسماعیل المحلاوی، فرمانده عملیات الانبار صبح امروز از آغاز عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی جزیره الخالدیه از اشغال عناصر تروریستی داعش خبر داده بود.