تصویری فوق العاده از قله دماوند

از قله

شفقنا زندگی-تصویری فوق العاده از قله دماوند و کهکشان راه شیری 

دایی با چشمان گریان از نفت خداحافظی کرد

سرمربی تیم نفت تهران تأکید کرد که بازیکنان تیمش شایسته قهرمانی جام حذفی بوده‌اند.ما امروز مزد زحمات‌مان در یک سال گذشته را دریافت کردیم و با وجود تمام فشارهایی که در یک سال اخیر تحمل کردیم با عزت و کرامت به قهرمانی رسیدیم.

علی دایی پس از قهرمانی تیمش در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در یک سال اخیر فشار زیادی را تحمل کردیم، اما بازیکنان من شایسته قهرمانی بودند و به حق‌شان رسیدند.

وی ادامه داد: سرمربی تیم نفت تهران در ادامه با تشکر از هواداران آبادانی که از تیمش حمایت کردند،‌ گفت: دست این هواداران درد نکند. آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند. ما تیم بدون تماشاگر هستیم و توقعی هم نداشتیم که هواداران آبادانی از تیم ما حمایت کنند.

دایی با چشمان گریان از نفتی ها خداحافظی کرد

دایی با اشاره به قهرمانی تیمش در جام حذفی خاطرنشان کرد: باید خدا را بابت این قهرمانی شکر کنیم. خدا یک بار دیگر در رحمتش را به روی ما باز کرد و نشان داد که یک جاهایی به ما لطف خودش را نشان می‌دهد.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتورسازی گفت: ما بازی سختی داشتیم، اما خوشبختانه بازیکنانم طبق برنامه عمل کردند و اجازه ندادند برنامه‌های تراکتورسازی اجرایی شود و موقعیت چندانی به این تیم ندادند و خوشبختانه به قهرمانی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت که پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی با این تیم خداحافظی کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا این قهرمانی باعث نمی‌شود که تصمیم او تغییر کند و بخواهد در نفت باقی بماند، اظهار داشت: نه عزیزم، نفت برای من تمام شد و به این چیزها فکر نمی‌کنم. خدا را شکر با این بچه‌ها و با قهرمانی از تیم نفت خداحافظی کردم. مسئولان هیچ کاری برای این تیم نکردند و کاری انجام ندادند و قهرمانی هم مبارک آنها باشد.

دایی در پاسخ به این سؤال که با قهرمان کردن نفت جدایی از این تیم برای او سخت نیست، گفت: برای من فقط سخت است که از این بازیکنان جدا شوم که مرد بودند و مردانه جنگیدند. برای من فقط سخت است که از آنها جدا شوم و جدایی از نفت سختی ندارد.

سرمربی تیم نفت با انتقاد از مسئولان این باشگاه که اقدامی برای حمایت از تیم نکردند، افزود: فقط باید این را بگویم که امروز تیم مردی قهرمان شد. بازیکنان ما مردانه جنگیدند و بدون پشتیبانی هم مردانه جنگیدند. آنها همه مردانه یک تیم را ساختند و خوشبختانه امروز هم نتیجه گرفتند.

وی در خصوص اینکه آیا سال آینده او در لیگ برتر مربیگری خواهد کرد یا نه؟ اظهار داشت: الان چیزی معلوم نیست./ مرجع: تابناک

قالیباف: ما املاک نجومی را به رفتگران دادیم

شهردار تهران گفت: ‌مشکل صادرات با روحیه چهاردرصدی ها حل نخواهد شد. چون منفعت آنها در واردات است. آقای جهانگیری نکاتی را گفتند که دروغ آشکار است. گفتند دوهزار و دویست هزار میلیارد دزدی در املاک نجومی بود. باید ثابت شود چون تهمت بزرگ است. اما بدانید در موضوع املاک، بنده به دادستان نامه نوشتم و او رسیدگی و اعلام کرد که جرم و تخلف سازماندهی شده‎ای نبوده است.

وی افزود:‌ چون فساد حقوق نجومی شما درآمده بود، مشاور آقای روحانی، آقای نجفی جلسه‎ای گذاشت. به گفته دادستان تهران در آن جلسه، قرار شد املاک نجومی معادلسازی شود. قرار شد کار سیاسی کنید تا جلوی خرابکاری و کثافتکاری حقوق های نجومی گرفته شود! چهاردرصدی ها خیلی پررو هستند.

وی افزود: اگر بانکی تخلف کرده مسئول بانک شما در دولت هستید، باید با آن برخورد کنید. هر بانکی که هست. از جمله بانک گردشگری که مال برادر خودتان است. چون شما گفتید هر کی از من هرچی دارد بگوید، می گویم. این اخلاق من نیست آقای جهانگیری، این اخلاق شماست که مثل آقای روحانی می ایستید و راست راست نگاه می کنید و دروغ می گویید. املاک نجومی را کی برده؟ شخص جنابعالی!

وی افزود: آقای جهانگیری شما وقتی وزیر بودی، زمینی در ونک در منطقه 3،‌ 385متر زمین را به متری 140 هزار تومان گرفتی. ما املاک نجومی هستیم؟ ما بر اساس ضوابط املاکی را به رفتگر دادیم. شما می گویید قانونی هستید، مجلس و شورای شهر تحقیق و تفحص از شهرداری را وارد ندانستند، چون سیاسی کاری کردید. آنهایی که نجومی بگیر و نجومی بخور هستند؛ شخص جنابعالی هستید. اسناد و مدارکش را می گذاریم تا مردم ببینید.

یورش گسترده نظامیان سعودی به «العوامیه»

نیروهای نظامی و امنیتی عربستان سعودی از ساعتی پیش با حمله به یکی از محلات شهر شیعه نشین "العوامیه" واقع در شرق این کشور با ساکنین آن به شدت درگیر شده‌اند.

مناطق شرقی عربستان محل سکونت شیعیان این کشور است که همواره مورد آزار و اذیت رژیم آل سعود قرار دارند.

بنابر گزارش‌های دریافتی از شهر عوامیه، صدها نیروی امنیتی سعودی با پشتیبانی خودروهای زره‌پوش از چند محور محله "مسورة" را محاصره کرده و قصد تخریب کامل منازل مردم را دارند.

در تصاویری که از سوی ساکنین این منطقه ارسال شده صدای تیراندازی شدید و آتش سوزی ناشی از درگیری‌ها به وضوح مشخص است.

عکس/ بارش شدید تگرگ در اتوبان زنجان قزوین

شفقنا زندگی – بارش شدید تگرگ اتوبان زنجان-قزوین 30 کیلومتر بعداز ابهر 

بارش تگرگ