بهترین تصویر سال؛ آغوش طارمی برای گل منشا (عکس)

گادوین منشا موفق شد یکی از حساس ترین گل های تاریخ پرسپولیس را به نام خود کند و در آغوش مهدی طارمی قرار گیرد.

کمتر کسی تصور می‌کرد با خروج مثلث مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان این تیم شانسی برای جبران دو گل عقب افتاده خود داشته باشد؛ اما حضور بشار رسن، کمال کامیابی نیا و گادوین منشا برای جبران نتیجه کافی بود. گادوین منشا و مهدی طارمی دو زوج دور از هم اما هم‌تیمی که روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتند با تساوی لذتبخش در مسقط اینچنین در آغوش یکدیگر قرار گرفتند تا تیر بزرگی به سمت حاشیه سازان نشانه بگیرند. گادوین منشا که با توجه به عمل جراحی پیش فصل از ترکیب اصلی دور افتاده بود، در رقابتی برای حضور در ترکیب اصلی روزهای پرحاشیه‌ای را در کنار مهدی طارمی پشت سر گذاشت تا حتی دامنه این حواشی در پایان دیدار برابر سیاه جامگان به کلیدواژه اعتراض بازیکنان پرسپولیس تبدیل شود. منشا در دیدار برابر الاهلی عربستان نیز نیمکت نشین شد؛ اما در نهایت با تدبیر بزرگ برانکو ایوانکوویچ در حساس ترین دقیقه راهی زمین شد و توانست نتیجه را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد.  اما در ورای شادی تمام هواداران پرسپولیس این جشن دونفره مهدی طارمی و گادوین منشا بود که لنز دوربین‌ها آن را شکار کرده و بهترین پیام را ارسال کردند؛ بهترین تصویر سال با حضور زوج آقای گل فصل گذشته و مدعی این فصل در کنار پیام آور شادی و گلزن نیجریه‌ای با شماره 90! 

 

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش شد / سرلشکر صالحی به جانشینی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد

فرمانده کل قوا، سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند آیت الله خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

به گزارش جماران؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی

با قدردانی از خدمات خالصانه شما در فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جنابعالی را که از سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی برخوردار می‌باشید به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.

از زحمات و تلاشهای امیر سرتیپ سیّد عبدالرّحیم موسوی در این مسئولیت قدردانی می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای

30 مرداد 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرتیپ سیّد عبدالرّحیم موسوی

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب، شما را با ارتقاء به درجه سرلشکری به سِمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

با توجه به ذخیره‌ی عظیم نیروی انسانی کارآمد و مؤمن ارتش و تجربیات دوران دفاع مقدّس و پس از آن، انتظار می‌رود در دوران فرماندهی شما با رویکرد تحولی و انقلابی، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، شتاب گیرد و مجموعه آجا به نصاب شایسته‌تر برسد.

از تلاش‌های خالصانه و ارزشمند امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای

30 مرداد 1396

سوابق امیر سرلشکر موسوی فرمانده جدید ارتش

20:32
امیر سرلشکر موسوی

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی از فرماندهان با سابقه ارتش است که در طول دوران جنگ تحمیلی، رده‌های فرماندهی را در یگان‌های مختلف با موفقیت گذراند و سابقه 96 ماه حضور در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب غرب کشور را در کارنامه دارد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، با حکم فرمانده معظم کل قوا یکی دیگر از امیران ارتش جمهوری اسلامی به درجه سرلشکری نائل و فرمانده کل ارتش شد.
در حکم رهبر معظم انقلاب آمده است: "نظر به تعهد و شایستگی و تجارب، شما را با ارتقاء به درجه سرلشکری به سِمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم."

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی از فرماندهان با سابقه ارتش است که در طول دوران جنگ تحمیلی، رده‌های فرماندهی را در یگان‌های مختلف با موفقیت گذراند و سابقه 96 ماه حضور در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب غرب کشور را در کارنامه دارد.

فرماندهی تیپ دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع)، فرماندهی دانشگاه افسری، فرماندهی قرارگاه شمال شرق آجا، معاونت آموزش نیروی زمینی ارتش، معاونت طرح و برنامه نزاجا، جانشینی اداره عملیات و ریاست ستاد مشترک ارتش از جمله سوابق امیر موسوی است.بنابر گزارش تسنیم، سرلشکر موسوی از چهارم شهریور سال 1384 تا تیر 1395 نیز جانشینی فرمانده کل ارتش و ریاست مرکز مطالعات راهبردی آجا را برعهده داشت و در تیر ماه 95 در حکمی از سوی فرمانده معظم کل قوا به سمت جانشینی رئیس ستادکل نیروی‌های مسلح منصوب شد.

تهران فروش هر گرم زهر عقرب 4 تا 8 میلیارد تومان!

دباغ منش کارشناس آزمایشگاه حشره شناسایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دوره آموزشی شناسایی و صید عقرب در شیراز گفت: زهر عقرب برای ساخت پادزهر و درمان بیماریهایی مانند دیابت، سرطان و رماتیسم کاربرد دارد. وی افزود: در ایران ۶۰ گونه عقرب وجود دارد که زهر ۴ نوع آن بسیار ارزشمند است و ما در این دوره به ۵۰ کارآموز از سراسر کشور چگونگی شناسایی، صید، پرورش و زهر گیری از عقرب را به صورت عملی یاد میدهیم. دباغ منش با بیان این که زهر عقرب گران ترین مایع دنیاست افزود: هر گرم زهر عقرب بین چهار تا هشت میلیارد تومان به تناسب غلظت آن خریده میشود. وی بیان کرد: زهر عقرب برای ساخت پادزهر و دارویی برای درمان دیابت، سرطان و رماتیسم استفاده میشود. کارشناس آزمایشگاه حشره شناسایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: به افرادی که در این دوره نمره لازم را کسب کنند مجوز پرورش عقرب اعطا می شود.