ادعای جدید آمریکا: ایران، "ریال یمن" جعل می‌کند

زارت خزانه داری آمریکا ایران را به جعل اسکناس در یمن متهم کرد.

به گزارش جنوب نیوز، به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا ایران را متهم کرده است که شبکه جعل اسکناس در یمن ایجاد کرده ومبالغ زیادی از پول یمن (ریال یمنی) را منتشر کرده است.

در همین ارتباط، وزارت خزانه داری آمریکا، دو نفر به نام های محمود سیف و رضا حیدری و 4 شرکت را به اتهام جعل اسکناس پول رسمی یمن (ریال) در فهرست تحریم های خود قرار داد.

ادعای جدید آمریکا: ایران،

این اقدام پس از آن صورت گرفته که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا ماه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حامی تروریسم معرفی کرد و به وزارت خزانه داری آمریکا دستور داد تحریم های تازه ای را برای محدود کردن دسترسی آن به منابع مالی وضع کند.این در حالی است که سپاه پاسداران در مبارزه با گروه های تروریستی و در راس آنها داعش، نقش پررنگی داشته است. وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود بدون ارائه مدرکی، مدعی شده 2 فرد و 4 شرکت تحریم شده شبکه جعل اسکناس وابسته به سپاه هستند!در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده: "این شبکه محدودیت های صادراتی اتحادیه اروپا را برای انتقال تجهیزات لازم جعل اسکناس دور می زده است."براساس این ادعا  تاسیسات چاپ شرکت "پردازش تصویر رایان" متعلق به شرکت "تجارت الماس مبین" است که "رضا حیدری" مدیرعامل این شرکت مسؤول خریداری تجهیزات و مواد لازم برای جعل "ریال" یمن بوده است.

‌اسقف اعظم کلیسای روسیه مدعی شد: آخر الزمان نزدیک است

«کریل یکم» اسقف اعظم کلیسای ارتدکس روسیه اظهار کرد که در حال حاضر آخرالزمان بدون چشمان مسلح نیز قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری دولتی روسیه، اسقف اعظم ‌ارتدکس های روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که دنیا بر روی لبه ای است که در حال غوطه ور شدن در پرتگاه آخرالزمان است.

به گزارش جماران، «ریا نووستی» خبرگزاری بین المللی روسیه نوشت: «کریل یکم» اسقف اعظم کلیسای ارتدکس روسیه در مراسمی که در کلیسای«عیسی منجی» مسکو برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر آخرالزمان بدون چشمان مسلح نیز قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه اتحاد جهانی می تواند دنیا را نجات دهد، گفت: امروز زمانی نیست که بخواهیم به قایق احساسات بشر سنگ پرتاب کنیم. امروز زمانی است که باید تمامی نیروهای سالم را به کار گیریم. برای همین است و در زمانی که وارد دوره حیاتی در تمدن بشری می شویم، کلیسا، هنر، فرهنگ، نویسندگان، دانشمندان و همه آنانی که سرزمین مادری شان را دوست می دارند، باید با یکدیگر متحد شوند.

وی خاطر نشان کرد که طبق مذهب مسیحیت نزدیکی به پایان جهان به خودمان مربوط است و از هر فرد به ویژه افراد محبوب و مشهور خواست که مسئولیت روسیه و تمام نژاد بشر و سرعت ما برای رسیدن به پایان جهان را درک کنند.

این فراخوان اسقف اعظم زمانی صورت گرفته است که وحدت جهانی مبهم به نظر می رسد.

کره شمالی و ایالات متحده آمریکا با موشک هسته ای هم چنان یکدیگر را تهدید می کنند. حملات تروریستی در مکان های مختلف جهان صورت می گیرد، خبرهای کذبی در رابطه با دست داشتن روسیه در نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده منتشر می شود و... .

کریل که دوشنبه همین هفته 71 ساله شد، همیشه هم طرفدار صلح نبوده است. وی از گسترش قدرت روسیه در کریمه و شرق پیش از تهاجم‌ سال ۲۰۱۴ حمایت می کرد. کریل همچنین کلیسای ارتدکس روسیه را که رابطه نزدیکی در امور اجتماعی و فرهنگی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دارد را رهبری می کند.

دوشنبه اولین باری نبوده است که کریل هشدار فرارسیدن آخرالزمان را داده است. در ژوئیه ۲۰۱۳ وی به جماعت حاضر در کلیسای «کازان» مسکو زمانی که ازدواج همنجسگرایان قانونی شد اظهار کرده بود که این مسئله یک نشانه خطرناک آخرالزمانی است.

همچنین اولین بار ‌نیست که اسقف اعظم کشورها را به اتحاد ‌فرا می خواند. وی در اکتبر سال ۲۰۱۶ اعلام کرد: امروز جنگ ‌با ترور باید تلاشی مشترک باشد. تنها روسیه نباید بجنگد. تمام کشورها باید متحد شوند و این شیطان را شکست دهند و من این جنگ را نبردی مقدس می خوانم.

مرگ زن زلزله زده در چادر به علت گاز گرفتگی

زلزله به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، یک زن از زلزله زدگان در شهرستان ثلاث باباجانی به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن در زیر چادر جان باخت.

مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با تایید این خبر اعلام کرد: این زن از زلزله زدگان شهرستان ثلاث باباجانی بوده است. وی زیر چادر سکونت داشته و  به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار گازگرفتگی شد و جان باخت.

در فاصله ۱۸۰ میلیون سال نوری زمین؛ قل دوم کهکشان راه شیری کشف شد!+عکس

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،محققان در فاصله ۱۸۰ میلیون سال نوری زمین یک کهکشان مارپیچ کشف کرده اند که شباهت زیادی به راه شیری دارد و درحقیقت دوقلوی آن نامیده می‌شود.