سوالی که وزیر را زیر و رو کرد/ برخورد ناشایست آخوندی با یک خبرنگار خانم +تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، عباس آخوندی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر مرجوعی بودن ایرباسهای جدید ایران ایر  پاسخ تندی داد و میکروفون خبرنگار را پرت کرد.
 
 گفتنی است پیش از این نیز آخوندی در پاسخ به سوالات خبرنگاران و حتی مردم در بازدیدهای نوروزی از ترمینالهای فرودگاه و راه آهن جواب درست و محترمانه ای نداده است.
 
سوالی که وزیر را زیر و رو کرد/ برخرود بد آخوندی با خبرنگار
آنطور که خبرگزاری ها نوشتند، ماجرا از این قرار بود که پس از حضور عباس آخوندی وزیر پرحاشیه‌ راه و شهرسازی، خبرنگاری نظر وی را درباره مرجوعی‌بودن هوایپمای جدید (کلمبیایی بودن هواپیمای خریداری شده) جویا شد که وزیر دولت روحانی، میکروفن خبرنگار باشگاه خبرنگاران را با عصبانیت گرفته و به سوی دیگری پرت کرده و می‌گوید، شماها خبرنگار نیستید؛ شماها بی‌..... هستید.
 
 سوالی که وزیر را زیر و رو کرد/ برخورد ناشایست آخوندی با یک خبرنگار خانم +تصاویر
باشگاه خبرنگاران نوشت، وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار واکنش دیگری نشان داد و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!

وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!
 
 سوالی که وزیر را زیر و رو کرد/ برخرود بد آخوندی با خبرنگار
 
وی پیش از این در روزهای پایانی سال گذشته در پاسخ به سوال مسافری که از قیمت بالای پارکینگ های فرودگاه انتقاد کرده بود گفت: (قیمت خیلی هم خوب هست و باید از شما بیشتر هم بگیرند، با تاکسی بیاید و بروید.)
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.