گروه ۹۹ پدافند هوایی در مناطق حساس کشور با آمادگی کامل حضور دارد

فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش از حضور این گروه و یکان های وابسته به آن در مناطق حساس و مهم کشور با آمادگی کامل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسام الدین عباسپور در خصوص آمادگی رزمی یکان پدافندی نیروی زمینی ارتش گفت: گروه 99پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش در راستای ارتقای آمادگی رزمی خود به مانند دیگر نیروهای مسلح تلاش می کند و امروز در سطح آمادگی رزمی خوبی نسبت به گذشته است.

وی ادامه داد: تجهیزات گروه 99 از نظر قدرت آتش و قدرت تحرک در سطح خوبی قرار دارد و ما در برابر تهدیدات و اتفاقات منطقه تجهیزات خود را به روز رسانی کردیم و علاوه بر این از نظر نیروی انسانی نیروهای متخصص و فنی در اختیار داریم و از این بابت گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش جایگاه بسیار خوبی را برای خود ترسیم کرده است.

امیر سرتیپ دوم عباسپور به آمادگی کامل و حضور پر صلابت یکان های تحت امر در مناطق حساس کشور اشاره کرد و گفت: در مناطق حساس کشور یکان های گروه 99 با آمادگی کامل حضور دارند از جمله در 5 نقطه از استان های کشورکه نیروگاه های هسته ای وجود دارد که حفاظت و پدافند هوایی آنان بر عهده گروه 99 است.

گروه 99 پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با سامانه های ضد هوایی خود، پوشش هوایی و پدافند ارتفاع پست در شرایط جنگ و صلح در مناطق حساس و مهم کشور را بر عهده دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.