تمامی اهداف از پیش تعیین شده رزمایش فداییان حریم ولایت محقق شد

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر مأموریتی که تاکنون به نیروی هوایی ارتش محول شده آن را با اقتدار و موفقیت به انجام رسانده، افزود: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده در پنجمین رزمایش اقتدار هوایی با عنوان فداییان حریم ولایت دست یافتیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل ارتش، این مطلب را امیرسرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی در جمع خبرنگاران در منطقه رزمایش اقتدار هوایی عنوان کرد و افزود: تمام برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش همانگونه که طراحی شده بود به خوبی و با دقت بسیار بالا از سوی تیزپروازان نیروی هوایی در منطقه عمومی رزمایش فداییان حریم ولایت به مورد اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: با یاری خداوند سبحان، نیروی هوایی ارتش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس و پس از آن ثابت کرده که توان انجام هرگونه مأموریتی که به او محول شود را دارد و آن را با اقتدار و موفقیت به انجام می رساند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نیروی انسانی ماهر، توانمند، شجاع و با انگیزه برخوردار است، افزود: فرماندهان، مسوولان و کارکنان این نیروی الهی، دانش و علم روز را برای اداره این نیرو در اختیار دارند.

امیر سرتیپ موسوی به دلایل برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت پرداخت و گفت: اینگونه رزمایش ها و برنامه های تمرینی با توجه به تغییراتی که در مقابله با تهدیدات ایجاد می شود با برنامه ریزی گسترده و هدفمند انجام می شود تا آموزش ها، تاکتیک ها و تجهیزات در یک میدان عمل نزدیک به میدان عمل واقعی مورد آزمایش عملیاتی قرار گیرد و متناسب با تهدیدها، ارتقا یابد.

وی افزود: الحمدلله در این رزمایش، تمرین های طراحی شده به خوبی اجرا شد و از همه همرزمان خود در نیروی هوایی تشکر می کنیم و این موفقیت را به ملت بزرگ ایران و فرماندهی معظم کل قوا تبریک می گوییم.

پنجمین رزمایش اقتدار هوایی با عنوان فداییان حریم ولایت با محوریت پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان روز گذشته(شنبه) با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب (ع) در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد و ظهر امروز(یکشنبه) با موفقیت به پایان یافت.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 23:31 http://www.end-it.blogsky.com

سلام خوب بود به من هم سر بزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.