قالیباف: ما املاک نجومی را به رفتگران دادیم

شهردار تهران گفت: ‌مشکل صادرات با روحیه چهاردرصدی ها حل نخواهد شد. چون منفعت آنها در واردات است. آقای جهانگیری نکاتی را گفتند که دروغ آشکار است. گفتند دوهزار و دویست هزار میلیارد دزدی در املاک نجومی بود. باید ثابت شود چون تهمت بزرگ است. اما بدانید در موضوع املاک، بنده به دادستان نامه نوشتم و او رسیدگی و اعلام کرد که جرم و تخلف سازماندهی شده‎ای نبوده است.

وی افزود:‌ چون فساد حقوق نجومی شما درآمده بود، مشاور آقای روحانی، آقای نجفی جلسه‎ای گذاشت. به گفته دادستان تهران در آن جلسه، قرار شد املاک نجومی معادلسازی شود. قرار شد کار سیاسی کنید تا جلوی خرابکاری و کثافتکاری حقوق های نجومی گرفته شود! چهاردرصدی ها خیلی پررو هستند.

وی افزود: اگر بانکی تخلف کرده مسئول بانک شما در دولت هستید، باید با آن برخورد کنید. هر بانکی که هست. از جمله بانک گردشگری که مال برادر خودتان است. چون شما گفتید هر کی از من هرچی دارد بگوید، می گویم. این اخلاق من نیست آقای جهانگیری، این اخلاق شماست که مثل آقای روحانی می ایستید و راست راست نگاه می کنید و دروغ می گویید. املاک نجومی را کی برده؟ شخص جنابعالی!

وی افزود: آقای جهانگیری شما وقتی وزیر بودی، زمینی در ونک در منطقه 3،‌ 385متر زمین را به متری 140 هزار تومان گرفتی. ما املاک نجومی هستیم؟ ما بر اساس ضوابط املاکی را به رفتگر دادیم. شما می گویید قانونی هستید، مجلس و شورای شهر تحقیق و تفحص از شهرداری را وارد ندانستند، چون سیاسی کاری کردید. آنهایی که نجومی بگیر و نجومی بخور هستند؛ شخص جنابعالی هستید. اسناد و مدارکش را می گذاریم تا مردم ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.