تصاویر/ مردم‌ یاری ارتش

رزمایش مردم‌یاری و امدادرسانی محمد رسول‌الله ارتش در ۵ نقطه استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با حضور اداره بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی از روز دوشنبه ۱۳ آذر آغاز شده و به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.
 رزمایش مردم‌یاری ارتش در مناطق محروم سیستان و بلوچستان رزمایش مردم‌یاری ارتش در مناطق محروم سیستان و بلوچستان رزمایش مردم‌یاری ارتش در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

کوماندینایا: ایران، آیا خوشحالید؟

به گزارش "ورزش سه"، ماریا کوناندینایا، مجری روس مراسم قرعه کشی جام جهانی که در کنار گری لینه کر به اجرای مراسم می پرداخت، بلافاصله بعد از اتمام قرعه کشی در یک توئیت کوتاه چنین نوشته است: ایران! آیا خوشحالید؟

او که در روزهای گذشته با انتشار خبری مربوط به درخواست مردم ایران برای پوشیدن یک لباس مناسب در مراسم قرعه کشی مواجه شده بود، امروز پوشش خود را به گونه‌ای انتخاب کرد که تلویزیون توانست به طور کامل به پخش این مراسم بپردازد.

کوماندینایا که اولین درخواست را از سردار آزمون گرفته و به گفته این بازیکن ایرانی تیم روبین کازان به وی قول داده بود که لباس خود را پوشیده انتخاب کند، با حضور ایرانی‌ها در صفحه اینستاگرام و توئیترش تبدیل به یک خبر جنجالی برای مردم دیگر نقاط جهان شده بود؛ او حالا با این توئیت جالب نشان می‌دهد حواسش تا کجا جمع بوده است.

واکنش مارکا به هم گروهی اسپانیا و ایران (عکس)

49,074

واکنش مارکا به هم گروهی اسپانیا و ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایران طبق قرعه با اسپانیا، پرتغال و مراکش در یک گروه قرار گرفته که برای ما گروه مرگ محسوب می شود، با این حال از نگاه مارکا این گروه برای اسپانیا نیز نمی تواند گروه راحتی باشد.

پرتیراژ ترین نشریه ورزشی کشور اسپانیا، تیم ملی پرتغال را رقیب شمار یک لاروخا می داند؛ ولی در مورد ایران و مراکش نظری مشابه دارد. اسپانیا در دومین بازی خود به مصاف ایران در شهر کازان خواهد رفت.

مارکا در مورد این بازی نوشته است:« دومین حریف اسپانیا ایران است. تیمی که در دوره های اخیر جام جهانی معمولا حضور داشته و از تیم هایی است که به حضورش در این رقابت ها عادت داریم. اسپانیا روی کاغذ نباید کار چندان دشواری برای غلبه بر ایران داشته باشد. این پنجمین جام جهانی ایران است؛ تیمی که هدایتش را مربی ای نام آشنا در اسپانیا بر عهده دارد: مربی سابق رئال یعنی کارلوس کی روش.

برای ایران کسب یک پیروزی در این گروه و خروج از جام با سری بالا کفایت می کند. این بازی روز 20 ژوئن ساعت 20 در کازان برگزار خواهد شد. مارکا همچنین از سردار آزمون به عنوان ستاره خطرناک ایران نام برده و به آمار گلزنی های او در سال های آخر نیز اشاره کرده است. »


میز شام متفاوت برای ایوانکا ترامپ در هند +تصاویر

به گزارش جنوب نیوز، «ایوانکا ترامپ»، دختر و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا، این روز‌ها برای حضور در اجلاس جهانی کارآفرینی در حیدرآباد هند به سر می‌برد. «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند، شخصا ایوانکا را همراهی می‌کند و نهایت تلاش خود را بکار بسته تا به بهترین شکل ممکن از دختر رئیس جمهور آمریکا میزبانی کند.
هندی‌ها برای مشایعت ایوانکا از یک ربات هوشمند با نام «میترا» استفاده کردند و مودی نیز طولانی‌ترین میز شام را برای او تدارک دید. ضیافت شام ایوانکا ترامپ در قصر «فلکنوما»، متعلق به سلسله نظام حیدرآباد از سلاطین آصفیه، برگزار شد.
میز شامی که برای ایوانکا چیده شد به اندازه‌ای طویل بود که ۱۰۱ صندلی گرداگرد آن قرار داشت، این میز پر از غذا‌های مختلف بود. کباب شکم پر گوشت، کوفته، خورش مرغ همراه با پسته و دیگر غذا‌های سنتی هند در فهرست غذا‌ها به چشم می‌خورد. سرآشپز‌های هندی طبق روال پذیرایی از مهمانان ویژه، از مقادیر زیادی زعفران و انجیر در تهیه غذا‌ها استفاده کرده بودند.
دهلی به تقویت هرچه بیشتر روابط با واشنگتن در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، امید زیادی بسته است. برگزاری اجلاس جهانی کارآفرینی در حیدرآباد با محوریت حمایت از زنان کارآفرین، بهترین فرصت را در اختیار هندی‌ها قرار داد تا با استقبال ویژه از هیئت آمریکایی، روابط میان دو کشور را تقویت کنند.
ایوانکا ترامپ همراه با هیئتی ۳۶۰ نفره از فعالان اقتصادی و بازرگانان آمریکایی راهی هند شده است.

عکس/ واکنش مردم کره شمالی به آزمایش موشک قاره‌پیما

تصاویری از واکنش مردم کره شمالی به آزمایش موشک قاره پیمای این کشور.

کره شمالی گفت که نوع جدیدی از موشک‌های بالستیک قاره‌پیما که می‌تواند تمام خاک آمریکا را در بگیرد،‌ آزمایش کرده است.