استقبال تاریخی؛ ستاره‌های ملی در ایوان پیروزی

به گزارش ورزش سه، عملکرد خیره کننده ملی پوشان ایران در گروه مرگ جام جهانی 2018 با وجود اینکه منجر به صعود تیم ملی نشد، اما انتظارات فوتبال دوستان را به صورت کامل برآورده کرد. حضور پرشور بامدادی بیش از 4 هزار نفر در ورودی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) این موضوع را به اثبات رساند که همه طرفداران درایران از عملکرد تیم ملی رضایت دارند. حضوری که باعث شد تا شبی فراموش نشدنی رقم بخورد چون ستاره های تیم ملی با استقبالی تاریخی و باورنکردنی همچون قهرمان به ایران بازگشتند. 

دقیقا یک ماه پیش بود، کاروان ایران در اوج تردید و اضطراب از نتایجی که در انتظار فوتبال ایران در گروه مرگ آن هم مقابل قدرت هایی همچون پرتغال و اسپانیا همچنین مراکش بود، تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا اردوی آماده سازی خود را برپا کند. آن روزها اظهارنظرها، پیش بینی ها و حتی تمسخر شکست های پرگل احتمالی ایران فضای متفاوتی برای ستاره های تیم ملی ساخته بود. غافل از اینکه تیم ملی در جام 2018 می تواند یکی از افتخارآفرینی های بزرگ فوتبال ایران را به ثبت برساند. شکست مراکش در بازی اول، نمایش فوق العاده برابر اسپانیا که تنها با یک گل شانسی (بنا به اعتراف سرمربی و ستاره گلزن لاروخا) باعث باخت ایران شد و در نهایت متوقف کردن قهرمان اروپا با ستاره ای همچون کریس رونالدو در یک بازی غرورآفرین کارنامه درخشان تیم ملی ایران را  در جام جهانی 2018 به بایگانی فرستاد. کارنامه ای با کسب 4 امتیاز در گروه مرگ که برای اولین بار بود شاگردان کی روش موفق به ثبت آن شده اند. 

کارلوس کی روش و ستاره های تیم ملی ایران که شهرسارانسک بعد از توقف مقابل قهرمان اروپا به خاطر عدم صعود به دور بعد، اشک ریزان روی زمین نشسته بودند بامداد امروز از ته دل خندیدند و خستگی از تن شان خارج شد چون مردم قدرشناس ایران برای استقبال قهرمانانه از آنها نزدیک به 4 تا 5 ساعت جلوی در فرودگاه انتظار کشیدند.  در بازگشت قهرمانانه تیم ملی به ایران حاشیه های مختلفی رقم خورد اما یکی از مهمترین حواشی انتظار طرفدارنی بود که می خواستند از نزدیک علیرضا بیرانوند را ببینند. مردی که مانع گل شدن پنالتی کریس رونالدو شد تا تیم ملی را به جریان بازی بازگرداند حتی در این میان پای مهدی تاج نیز به ماجرا باز شد چون طرفداران از او می خواستند که گلر اول ایران را به جمع آنها بیاورد. 

از دیگر حواشی جالب این استقبال پاسخگویی رئیس فدراسیون فوتبال به ماجرای تمدید قرارداد کی روش و برطرف کردن نگرانی طرفدارانی بود که به فرودگاه آمده بودند. تاج در طول مدت حضور خود چند باری مصاحبه کرد و در تمام صحبت های خود سعی می کرد تا حواشی پیرامون قرارداد کی روش، اختلافاتش با برخی منتقدان و ... را به نحوی مسالمت آمیز حل و فصل کند.

خانواده های ستاره های فوتبال بعد از هفته ها دوری از آنها خود را به سی آی پی فرودگاه رسانده بودند، جایی که خواهر مرتضی پورعلی گنجی با چند روز تاخیر کیک تولدی برای ستاره شماره 8 ایران تهیه کرده بود تا سورپرایز جالبی برای برادر خود رقم بزند. جشن تولدی خاطره انگیزه که شیرینی اش بعد از نمایش رویایی مقابل مرد سال جهان حالاحالاها از زیرزبان مدافع شمالی ایران خارج نخواهد شد. تصاویر این استقبال را تماشا کنید . استقبالی که آب پاشی روی هواپیمای تیم ملی به سبک صنعت هوانوردی آغاز شد و به خلق تصاویری بی مانند در ایوان پیروزی فرودگاه امام ختم شد. استقبالی که هرگز مشابه اش را نداشته ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.