برای آقای گزارشگر تهرانی که بزرگی فرزند بوشهر را نمی تواند تاب بیاورد!

جنوب نیوز- دیشب شبی به یاد ماندنی در تاریخ ایران بود. شبی که تمام ملت ایران در هر گوشه ی این کره خاکی با هر سلیقه و فکر و دیدگاه سیاسی و مذهبی نگاه هایشان به ساق پاهای بازیکنان غیور ایرانی بود و نود دقیقه پر هیجان، نفس گیر و کُشنده را تحمل کردند‌. نود دقیقه ای که روح و جان و ضربان قلب تمام ایرانیان فقط و فقط برای تیم ملی کشورشان می زد و تو گویی شهر سن پترزبورگ تمام ایرانیان دنیا را برای نود دقیقه در خود جای داده بود.
درست در اوج لحظاتی که نفس های ایرانیان در سینه حبس شده بود و تنها و تنها به سرافرازی ایران در بزرگترین رویداد ورزشی جهان فکر می کردند و آن هنگام که تک تک بازیکنان ایرانی حکم سربازان با شرفی را داشتند که با چنگ و دندان از غرور میهن شان دفاع می کردند ناگهان عادل فردوسی پور که بارها و بارها ثابت کرده که آنقدر صداقت ندارد که بتواند فراتر از تفکرات عقب افتاده ی خود به توانایی بازیکنان ایرانی فکر کند با آمدن مهدی طارمی و در حالیکه مردم خونگرم و متعصب بوشهری با دیدن فرزند خود در بزرگترین میدان فوتبالی دنیا به وجد آمده و هر کدام حالا حس می کردند که گویی از الان  خودشان هستند که در میدان مسابقه قرار است برای ایران عزیزشان بازی که نه بجنگند اما فردوسی پور با نیش و کنایه های همیشگی و زهردار خود این بار هم قلب بوشهری ها را به درد آورد و با توهینی که به طارمی کرد یک بار دیگر ثابت کرد که هنوز هم آنقدر بزرگ نشده که بتواند بزرگی یک جوان جنوبی که از کوچه پس کوچه های بندر بوشهر به اینجا رسیده را تاب بیاورد.
جناب آقای فردوسی پورِ پایتخت نشین! ما مردم بوشهر طارمی را با جان و دل دوستش می داریم. طارمی غرور نهفته در رگ و استخوان های ما را در بزرگترین میادین دنیا فریاد می زند و دلخوش به همین شادی های کوچکیم.
آقای فردوسی پور بزرگ شو و باور کن بچه های بی ریا و ساده دل شهرستانی هم می توانند پیشرفت کنند و برای کشورشان افتخار آفرین شوند.
آقای گزارشگر تهرانی! ما مردم بوشهر طارمی را نه همشهری خود که خودِ خودمان می دانیم. طارمی که بازی می کند گویا تمام مردم بوشهر هستند که دنبال توپ می دوند و وقتی توپ را گل می کند ما بیشتر از طارمی خوشحال می شویم و شادی می کنیم. پس وقتی توهینی به طارمی می کنی هم ما حس می کنیم تو به ما به خودِ ما توهین کرده ای و حتما اطلاع داری که همشهریان رئیسعلی دلواری تاب توهین و بی حرمتی را ندارند پس هر چه زودتر به این ادبیات مضحک و سخیف خود پایان دهید و دیگر به بوشهری ها توهین نکنید.
جناب آقای پایتخت نشین یادتان باشد شما در شبی که دم و بازدم ما بوشهری ها به تیم ملی کشورمان گره خورده بود با این توهینی که به فرزندِ بوشهر کردید فقط خودتان را در ذهن و قلب تمام مردم استان بوشهر کوچک و خفیف کردید...اگر می خواهید بزرگ باشید بزرگ فکر کنید و به فرزند بوشهر احترام بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.